Прихильники Обами і Ромні витратили на рекламу півмільярда доларів

П'ятниця, 17 серпня 2012, 18:08

Витрати на політичну рекламу в США до середини серпня 2012 перевищили відмітку в півмільярда доларів.

Про це йдеться в щотижневому звіті Smart Media Group Delta, передає "Лєнта.ру" з посиланням на NBC News.

Таким чином, на рекламу до президентських виборів в 2012 році вже витрачено приблизно стільки ж, скільки на всю кампанію 2008 року.

Витрати на рекламу, яку розміщують прихильники кандидата від Республіканської партії Мітта Ромні, оцінюються в 273 мільйони доларів, а реклама прихильників чинного президента Барака Обами - в 239 мільйонів доларів.

На рекламу Обами витрачається в основному його передвиборний штаб - сторонні інвестори сплатили лише 14% від усіх витрат.

У той же час у Ромні аналогічний показник становить 86%.

Політична реклама під час виборів - одна з важливих складових ринку реклами в США, загальний обсяг якого оцінюється трохи менше ніж в 150 мільярдів доларів.

За підрахунками Smart Media Group Delta враховуються тільки витрати на рекламу по радіо і телебаченню.

Таким чином, в реальності цифри за обсягами витрат, якщо включити такі сегменти ринку як друковані ЗМІ та інтернет, виявляться набагато більшими.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!