Facebook створить віртуальне казино

П'ятниця, 10 серпня 2012, 13:53

Соціальна мережа Facebook відкриває віртуальне казино, в якому користувачі зможуть робити ставки реальними грошима.

З вівторка в соцмережі функціонує додаток для гри в бінго, але поки воно доступне тільки для користувачів з Великобританії, які досягли повноліття, пише Газета.Ru.

Перший додаток Bingo & Slot Friendzy, в якому користувачі зможуть ставити реальні гроші в соцмережі, запустив розробник ігор Gamesys.

У компанії повідомили, що вони продовжать розробляти гри для віртуального казино і скоро можуть запустити і інші азартні ігри.

Реклама:

У Facebook підтвердили співпрацю з Gamesys, але уточнили, що додаток доступний тільки користувачам Великобританії, так як в цій країні добре налагоджена система регулювання азартних ігор.

"Гра бінго дуже популярна у Великобританії і досить добре регулюється в країні, і ми дозволили нашому партнеру створити цю азартну гру на платформі Facebook за умови забезпечення безпеки і контролю", - повідомили в Facebook.

Соціальна мережа розглядала можливість створення та інших азартних ігор, у тому числі створення ігор в блек-джек і рулетки, проте прийти до угоди поки не вдалося, повідомив глава ігрового підрозділу Facebook в Європі, Близькому Сході та Африці Жюльєн Кодорню.

Але відкривати віртуальне казино в інших країнах або працювати з іншими компаніями, крім Gamesys, соціальна мережа не планує, повідомила представник Facebook Лінда Гріффін.

Gamesys все ж не єдина компанія, яка має намір розвивати гральний бізнес для Facebook, говорять учасники ринку.

Один із найбільших розробників додатків для Facebook, компанія Zynga розраховує створити в 2013 році віртуальні версії покеру та ігрових автоматів, в яких також зможе ввести реальні гроші.

Доходи від азартних ігор Gamesys і Facebook будуть ділити між собою, визнала Гріффін, але не уточнила, яка частка доходів припаде на соцмережу.

Створення онлайн-казино допоможе Facebook наростити виручку до рівня, який буде відповідати оцінці бізнесу в 100 млрд доларів, сказало Business Insider на початку року джерело на ринку.

Як відомо, перший квартал після виходу на IPO Facebook завершив збитками в розмірі 157 млн доларів проти прибутку в 240 млн доларів в аналогічному періоді 2011 року.

Але доходи соціальної мережі продовжують рости: у другому кварталі 2012 року компанія заробила 1,18 млрд доларів, що на 32% більше, ніж в тому ж кварталі 2011 року (895 млн доларів).

З них 84% принесла реклама (992 млн доларів), зростання цього показника в порівнянні з тим же періодом минулого року склало 28%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: