Влада заборонила брендовані аптеки

Середа, 4 липня 2012, 11:54

В Україні набули чинності нові "Ліцензійні умови ведення госпдіяльності із виробництва та торгівлі лікарськими засобами".

Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на прес-службу Держінспекції з контролю якості лікарських препаратів.

Згідно з новими умовами, з 1 липня на аптечних вивісках більше не може використовуватися інша інформація, крім позначення виду діяльності ("Аптека", "Аптечний склад", "Аптечний пункт" або "Аптечний кіоск").

Дані про суб'єкта госпдіяльності дозволено розмістити лише на невеликий інформаційної табличці біля входу разом з режимом роботи точки продажу.

Реклама:

Такі умови держінспекція розробила після численних скарг споживачів на вивіски, що вводять їх в оману, повідомили виданню в прес-службі відомства.

"Громадяни скаржилися, зокрема, на "Аптеку низьких цін" і "Соціальну аптеку". Ми визнали назви цих аптек некоректними, і профільні асоціації з нами погодились", - уточнила прес-секретар держінспекції Олена Ліцоєва.

Проте в результаті аптечні мережі втрачають самоідентифікацію, відзначають учасники ринку.

"Ми вкладали значні маркетингові кошти у власний бренд. Якщо мережа позбавлять її ідентифікації, вона не може проводити акції, впроваджувати дисконтні програми", - відзначає директор консалтингової компанії "Агентство медичного маркетингу" Юрій Чертков.

За оцінками гендиректора мережі TAS Валерія Гудзенка, компанія щорічно вкладає у просування близько 2 млн гривень.

"Якщо ми змінимо вивіски, значить, всі ці гроші витрачалися даремно", - відзначає він.

Міністерство охорони здоров'я вже готує поправки, згідно з якими міняти вивіски потрібно тільки тим аптекам, назви яких можуть ввести споживача в оману щодо ціни продукції або інших переваг.

"Більшості мереж не доведеться міняти вивіски. Справа в тому, що після виявлення порушення аптеці дається місяць на його усунення. За цей час поправки повинні бути прийняті", - пояснює Ліцоєва.

У результаті єдиною великою мережею, якій доведеться змінити назву, стане дискаунтер "Аптека низьких цін".

Від офіційних коментарів в "Аптеці низьких цін" відмовилися, але у приватній розмові один з менеджерів зазначив, що в мережі вважають вимоги держінспекції неправомірними.

"Питання введення споживачів в оману - прерогатива Антимонопольного комітету. Комітет періодично запитує в нас інформацію, але ми не отримували від них зауважень", - зазначив співрозмовник видання, близьке до керівництва компанії.

"До того ж, коли мережа тільки реєструвала свою торгову марку, вона пройшла всі необхідні процедури - в тому числі і в структурах МОЗ Україні", - додав він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: