Україна "відкотила" Китаю 10% від третини мільярда доларів, позичених на електричку до "Борисполя"

Вівторок, 31 липня 2012, 14:12

ДП "Дирекція з будівництва та управління національного проекту "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону" 25 липня уклало угоду з Китайською корпорацією страхування експортних кредитів Sinosure на страхування кредиту.

Вартість угоди склала 36,39 млн доларів, повідомляє портал "Наші гроші" із посиланням на публікацію у "Віснику державних закупівель".

Застраховано кредит у розмірі 372,3 млн доларів, який надасть Експортно-імпортний банк Китаю для фінансування будівництва "Повітряного експресу" – залізничної гілки від аеропорту "Бориспіль" до станції "Київ-Пасажирський".

Вартість страховки становить майже 10% від розміру кредиту, отриманого на 15 років зі ставкою LIBOR+3,5% та пільговим періодом чотири роки.

Як відомо, уряд Китаю схвалив цей кредит 13 липня і в той же день українське держпідприємство розпочало процедуру закупівлі страхових послуг у китайської компанії.

Голова Держагентства з інвестицій та управління нацпроектами Владислав Каськів із цього приводу заявив, що перший транш кредиту у розмірі 15 млн доларів надійде після того, як Україна заплатить китайській стороні комісійний внесок.

Про розмір комісійних та принцип їх оформлення Каськів не повідомив. Також він заявив, що бізнес-план проекту буде презентований лише восени.

В обґрунтуванні закупівлі страхових послуг повідомляється, що страхування кредиту в китайській компанії Sinosure є "однією з умов надання кредиту" під гарантії уряду України.

Міністерство фінансів України уже уклало з Експортно-імпортним банком Китаю угоду, якою гарантувало своєчасну виплату відсотків і тіла кредиту.

Раніше Верховна рада звільнила "Повітряний експрес" від податку на прибуток.

Як відомо, експрес до "Бориспіля" планувалося запустити до початку Євро-2012. Проте фінансування проекту неодноразово відкладалося.

Довжина маршруту "Повітряного експреса" (станція "Київ-Пасажирський" – "Бориспіль") складе 37,4 км. Поки ще не вирішено питання зупинок на шляху проходження експреса (імовірно на "Видубичах" і "Дарниці").

Для проекту необхідно побудувати 16 км залізничних шляхів, 3,5 км залізничної естакади і термінал на залізничному вокзалі.

При пайовій участі "Борисполя" будуть закуплені чотири електропоїзди по п’ять вагонів кожний.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua