Японський медіа-гігант поглинув британського

П'ятниця, 13 липня 2012, 11:30

Найбільший рекламно-комунікаційний холдинг Японії Dentsu став транснаціональним, уклавши угоду з поглинання британського маркетингового агентства Aegis за 3,2 млрд фунтів стерлінгів (5 млрд доларів).

Агентство Aegis, що базується в Лондоні, до 12 липня залишалося найбільшим незалежним від медіа-гігантів покупцем рекламних площ, а також одним з найуспішніших, пишуть "Экономические известия".

У 2012 році компанії вдалося укласти контракт на розміщення реклам щорічним обсягом 3 млрд доларів для автомобілебудівної корпорації General Motors.

Акції Aegis за цей рік зросли на 12% на тлі загального зростання котирувань медіа-компаній на 4,6%.

За право володіти настільки великим та успішним рекламним агентством, яке стане плацдармом на ринках Європи, японці погодилися заплатити суму в півтора рази вищу ринкової.

За умовами угоди, що отримала схвалення рад директорів обох компаній, Dentsu викупить акції Aegis за 0,24 фунта стерлінгів (0,37 долара) готівкою за штуку.

Угода, яку сторони сподіваються закрити в четвертому кварталі після отримання схвалення регуляторів, стане найбільшою в 111-річній історії Dentsu.

Її обсяг становитиме 5 млрд доларів, що в 12 разів вище річного прибутку Aegis до оподаткування та відрахувань.

Хоча на медійному ринку цей коефіцієнт при купівлі компаній в середньому становить 8,7, аналітики називають японо-британську угоду вкрай вдалою.

"Формується перша рекламна група з воістину глобальним охопленням, це розширить перспективи зростання обох компаній, оскільки ми забезпечимо для наших клієнтів більший обсяг, географію та можливості", - заявив виконавчий директор Aegis Джеррі Булманн.

"Об'єднані Dentsu і Aegis стануть лідерами сектора в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні і при цьому з сильною присутністю в Європі і найбільш швидкозростаючою мережею в США", - йдеться в повідомленні Dentsu.

Поглинання Aegis дозволить Dentsu зменшити свою залежність від тісного ринку Японії, на який припадає 84% продажу компанії.

В Японії сукупна виручка рекламного сектора падає четвертий рік поспіль.

У 2011 році вона зменшилася на 2,3%, до 71 млрд доларів.

Як відомо, Dentsu - п'яте за величиною рекламне агентство світу після британського WPP, американських Omnicom і Interpublic і французького Publicis.

Воно домінує на японському ринку медіа-послуг, займаючи на ньому понад 24%.

В Dentsu працюють 21 тис людей в 29 країнах.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!