"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Стаханівський вагонзавод знизив виробництво вагонів

Вівторок, 10 липня 2012, 11:37

Показники роботи Стаханівського вагонобудівного заводу (СВЗ), що впали у першому півріччі, ставлять під питання виконання раніше анонсованих річних планів з виробництва 8,1 тис вагонів, що перевищило б результат 2011 року на 19%.

Недолік литих деталей візків - бічної рами і надресорної балки - істотно позначається на виконанні заявленої програми, пишуть "Экономические известия".

Проте в рамках виробничої кооперації підприємства Костянтина Жеваго надають допомогу один одному.

Так, встановлення контролю над чеським постачальником вагонного литва CKD Kutna Hora з боку Жеваго, головного акціонера СВЗ, дозволяє підприємству працювати з меншими втратами, зумовленими заборонами на експорт вагонів до Росії.

Реклама:

Крім цього, інший великий актив бізнесмена - гірничорудна компанія Ferrexpo (контролює ПГЗК) - розміщує на СВЗ замовлення.

У березні 2011 року збори акціонерів Ferrexpo схвалили купівлю 400 залізничних вагонів СВЗ і опціон на придбання ще 600 одиниць.

Проте експерти вже спрогнозували: для утримання показника рентабельності Стахановському вагонобудівному заводу доведеться скоротити в структурі виробництва випуск піввагонів і збільшити в ній частку спеціалізованих вагонів (хоперів, платформ різних модифікацій).

Правда, очікувалося, що до таких змін СВЗ прийде через рік-два.

Проте вже сьогодні ставка на спеціалізовану продукцію себе виправдовує. Так, крім поставок вагонів Ferrexpo, іншими великими замовленнями, які реалізує завод, є виробництво 550 хоперів-мінераловозів з внутрішнім антикорозійним покриттям кузова для найбільшої російської компанії, що спеціалізується на виробництві високосортних фосфатних добрив.

Також за минулі півроку СВЗ виробив пілотну партію з 51 вагона для перевезення мінеральних добрив в рамках міжнародного тендеру залізниці Туркменістану.

За повідомленням прес-служби підприємства, завершені поставки в цю країну 250 магістральних думпкарів: з початку року були відвантажені останні 170 вагонів-самоскидів.

"За рахунок розширення модельного ряду продукції, що випускається нам вдалося практично на 100% завантажити потужності підприємства, а також розширити географію поставок", - наводяться в повідомленні підприємства слова голови наглядової ради СВЗ Едуарда Місевра.

Як повідомлялося, у 2013 році Росія може обмежити ввезення вагонів з України.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: