"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Рябченко каже, що Одеський припортовий поки не продаватимуть

Субота, 30 червня 2012, 11:12

Найближчим часом Одеський припортовий завод не приватизуватимуть, адже уряд ще не прийняв принципового рішення про продаж цього об’єкту.

Про це заявив голова Фонду державного майна Олександр Рябченко, передає УНН.

За його словами, ще не прийнято рішення уряду про продаж ОПЗ, тому ще не оголошувалось жодних умов, адже немає принципового рішення про те, що приватизація відбудеться.

Рябченко також зауважив, що оцінка ОПЗ на продаж не проводилась адже спочатку уряд має прийняти рішення про приватизацію.

Реклама:

Він наголосив, що головна проблема, яка існує на ОПЗ - це ціна російського газу.

"Там (на ОПЗ) є свої проблеми і це ціна російського газу. Це головна проблема, яка існує на ОПЗ і для цього раніше чи пізніше держава буде змушена прийняти рішення про приватизацію", – додав він.

На запитання щодо того, яка наразі ситуація щодо подальшого продажу обленерго і чи визначені учасники наступного конкурсу, Рябченко відповів, що конкурс поки що не оголошений, адже ідуть дискусії щодо того, які пакети акцій будуть приватизуватись.

"Раніше продаж обленерго здійснювався так, що 25% залишалось в НАК ЕКУ (НАК "Енергетична компанія України") і це був елемент галузевої політики, вплив держави на обленерго. Зараз існують пропозиції Мінекономіки та Мінфіну, щоб не залишати у державній власності нічого і продавати в цілому пакет, який існує сьогодні на обласні енергетичні компанії. Поки немає принципового рішення, ми готуємо та подаємо пропозиції. Нам, звичайно, було б вигідніше продавати включаючи 25%, бо пакет був би більший та дорожчий, але ж є державна політика в цій галузі", – зауважив Рябченко.

Нагадаємо, раніше голова Рябченко заявляв про те, що Одеський припортовий завод може бути виставлений на продаж і його ціна може становити від 5 до 7 млрд гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: