"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Нафта торгується різнонаправлено через статдані у США

Середа, 27 червня 2012, 08:59

Світові ціни на нафту демонструють змішану динаміку в середу на тлі падіння споживчої довіри до економіки США, а також даних Американського інституту нафти (API) по запасам сировини на оптових складах країни.

Про це свідчать дані торгів, передають "РИА новости".

Вартість липневих ф'ючерсів на американську легку нафту марки WTI на електронних торгах в Нью-Йорку на ранок 27 червня знизилася на 0,04 долара, або на 0,05%, - до 79,32 долара за барель.

Ціна серпневих ф'ючерсів на північноморську нафтову суміш марки Brent зменшилася на 0,27 долара, або на 0,29%, - до 92,75 долара за барель.

Реклама:

За даними аналітичної компанії Conference Board, індекс довіри споживачів до економіки США в червні знизився до 62 пунктів з 64,4 пункту в травні.

Аналітики прогнозували менш істотне зниження показника - до 63 пунктів.

Крім того, API повідомив 26 червня про зростання комерційних запасів нафти на оптових складах США на 507 тис барелів.

Проте аналітики очікують, що офіційні дані від міністерства енергетики пізніше в середу продемонструють скорочення запасів на 1,3 мільйона барелів.

"Уваги до даних по запасах на цей раз буде більше, ніж зазвичай, після несподівано різкого зростання минулого тижня (до 22-річного максимуму). Повинне прояснитися питання, чи було минулого разу зростання запасів випадковим чи це тенденція", - сказав агентству Bloomberg головний ринковий аналітик CMC Markets у Сіднеї Рік Спунер.

Ринки звернули увагу на заяву заступника міністра нафтової промисловості Ірану, президента Національної іранської нафтової компанії (NIOC) Ахмада Галебані, за словами якого, до 2015 року очікується зростання обсягів видобутку в країні на 28% - до 5,122 мільйона барелів щодоби.

У травні цей показник становив 3,14 мільйона барелів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: