Євро-2012 принесло Україні збитки через погану рекламу - ЗМІ

Середа, 20 червня 2012, 10:12

Українські бізнесмени бідкаються: вони не лише не отримали очікуваного прибутку від проведення в Україні Євро-2012, а й опинилися у серйозному "мінусі".

Про це ідеться в сюжеті ТСН.

Так, у євро-кемпінгу, що розташувався аж за півсотні кілометрів від центру Києва і, відповідно, від стадіону, зайнято лише п'ять наметів.

Заманити клієнтів не допоміг навіть облаштований звіринець. Лисенята, єноти, лосі, косуля і поні тільки з'їдають бюджет.

Інвестор вклав у проект 300 тис. євро, збирався їх повернути й отримати прибутки вже після Євро-2012. Планував приймати по 3 тис. вболівальників за добу.

Але десь закралася помилка. На 19 гектарах розмістилися лише 20 уболівальників.

Тим часом Держприкордонна служба рапортує про рекорди.

"За минулу добу державний кордон перетнуло: 330 тис. осіб і 65 тис. транспортних засобів. Фактично це найбільший показник за всю історію України", - повідомив помічник голови Держприкордонслужби Сергій Остахов.

Загалом, із початку євроматчів державний кордон України перетнули 4 млн осіб, що на 11% більше ніж в аналогічний період 2011 року.

Консалтингові компанії вважають, що причина збитків від Євро-2012 полягає у відсутності бізнес-плану розвитку інфраструктури і якісної реклами України.

"Ми не сформували свій український національний туристичний продукт. Для того, щоб його пропагувати на зовнішньому ринку, ми повинні були його сформувати і потім на всіх виставках і всіх джерелах інформаційних його продати", - пояснила заступник голови консалтингової компанії Тетяна Тимошенко.

За підрахунками експертів, Україна інвестувала в Євро-2012 близько 14 мільярдів, із них дві третини не окупляться відразу.

Утім, аналітики заспокоюють: це інвестиції в майбутнє.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!