"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Росія хоче викинути українські двигуни з Ан-148

Четвер, 14 червня 2012, 17:50

Міністерство промисловості та торгівлі РФ хоче замінити на літаку Ан-148 українські двигуни Д-436-148, які виробляє ВАТ "Мотор Січ", на російсько-французькі двигуни Sam-146, які використовуються при виробництві Sukhoi SuperJet-100.

Про це заявив заступник міністра промисловості та торгівлі Росії Юрій Слюсарь, повідомляє агентство УНІАН.

"У нас є ідея двигун від SSJ-100 - Sam-146 повісити на Ан-148, оскільки, чим більше ми випускатимемо двигунів, тим швидше він стане економічно ефективним. Хоча, з іншим двигуном Ан-148 має буде проходити серію нових випробувань", - сказав Слюсарь.

"За часом це займає роки два, а інвестиції не менш як 100 млн доларів. Ще до цього необхідно додати виробництво дослідного літака Ан- 148, на який встановлювався б новий двигун і устаткування. Таким чином, вся програма випробувань коштуватиме близько 5 млрд рублів (близько 166 млн доларів)", - додав він.

Реклама:

Нині в авіапарку РФ є вісім літаків Ан-148. Шість літаків експлуатує авіакомпанія "Росія" і два літаки - авіакомпанія "Політ".

Літаки Ан-148 комплектуються двигунами Д-436-148, які виробляє українське ВАТ "Мотор Січ".

Ан-148 – регіональний ближньомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. км, крейсерська швидкість – 800-870 км/год.

Особливістю цього типу повітряних суден є високе розташування двигунів, що дозволяє літаку здійснювати зльоти і посадки навіть на аеродромах із низькою якістю покриття.

Літак спроектований київським АНТК ім. Антонова, в програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні та "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство" в Росії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: