"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Apple зберегла звання найдорожчого бренду

Вівторок, 22 травня 2012, 10:52

Apple зберегла за собою звання найдорожчого бренду в минулому році, а технологічні фірми майже повністю окупували першу десятку рейтингу.

Про це говориться в дослідженні, опублікованому у вівторок, повідомляє Reuters.

У 2011 році виробник смартфонів iPhone і планшетів iPad збільшив вартість свого бренду на 19 відсотків до 183 млрд дол, або 37 відсотків від ринкової капіталізації, сказано в щорічному дослідженні BrandZ спеціалізованого агентства Millward Brown.

Вартість торгової марки Facebook зросла на 74 відсотка до 33,2 млрд дол, що дозволило компанії зайняти 19-у сходинку в BrandZ топ-100.

Реклама:

Тим часом, у першій десятці найдорожчих світових торгових марок сім позицій зайняли компанії, пов'язані з виробництвом технологічної продукції.

IBM помінялася місцями з Google і зайняла друге місце в топ-10. Microsoft залишився на п'ятій сходинці, а закрили десятку телекомунікаційні компанії AT & T (№ 8), Verizon (№ 9) і China Mobile (№ 10).

McDonald's і Coca-Cola змогли зберегти за собою четверте і шосте місце, відповідно, а Marlboro піднявся на щабель вище і став сьомим, незважаючи на кампанії по боротьбі з курінням, що проводяться в більшості країн світу.

Нік Купер, виконавчий директор Millward Brown Optimor, сказав, що домінування технологічних фірм у першій десятці вказує на ту важливу роль, яку відіграє відповідна продукція в сучасному житті.

Купер додав, що зростання вартості бренду Apple, незважаючи на смерть співзасновника компанії Стіва Джобса, було несподіванкою.

Millward Brown, частина глобальної рекламної фірми WPP, бере за відправну точку фінансову вартість компанії або її частини, яка створює бренд, і об'єднує показник зі здатністю торгової марки зберегти до себе прихильність.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: