Топ-менеджери JP Morgan збираються у відставку

Понеділок, 14 травня 2012, 09:33

На цьому тижні очікуються відставки трьох топ-менеджерів банку JPMorgan Chasе.

Про це передають "Ведомости" з посиланням на The Wall Street Journal.

За відомостями видання, це директор з інвестицій Айна Дрю, керівник лондонського відділу інвестиційного підрозділу (CIO) Акіллес Макріс і трейдер Хав'єр Мартін-Артахо.

Саме Айна Дрю, яка очолює CIO з 2005 року і в 2011 році отримала за свою роботу 15,5 млн доларів, дала трейдерам вказівку скоротити ризики банку.

Реклама:

Після того як було оголошено, що помилки трейдерів обійшлися банку в 2 млрд доларів, вона неодноразово пропонувала піти в відставку, повідомляє поінформоване джерело АР.

Керівники JPMorgan Chase кілька місяців тому дали трейдерам завдання захистити банк від негативних ринкових наслідків європейської кризи.

Але складні операції з деривативами, замість того щоб знизити ризики, привели до зворотних результатів: в кінці квітня і початку травня банк втрачав до 200 млн доларів на день.

Як писало видання, причина збитків банку - в незвичайних змінах в кореляції різних похідних індексів, заснованих на корпоративних боргах з інвестиційним і спекулятивним рейтингом як в США, так і в Європі.

Ці зміни можуть частково пояснюватися тим, що хедж-фонди стали займати позиції, протилежні позиціях JPMorgan.

Уже в I кварталі банк зазнав збитків, які стурбували деяких його керівників, але потім, коли показники ризику знизилися, вони заспокоїлися.

Згодом з'ясувалося, що ці показники були помилковими.

Аналіз позицій виявив в торгових стратегіях помилки - від того, як банк хеджував вже наявні хеджі, до того, як він зачитував розмір відкритих позицій, які повинні були його захистити.

За оцінками учасників ринку, хедж-фонди BlueMountain Capital Management і BlueCrest Capital Management заробили по 30 млн доларів, граючи проти JPMorgan; в цілому на таких операціях отримали прибуток приблизно півтора десятка хедж-фондів і банків.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: