Націнки на одяг в Україні зросли до 400%

Понеділок, 2 квітня 2012, 11:52

Ціни на весняно-літні колекції в українських магазинах одягу підвищилися в новому сезоні ще на 15%.

Продавці значно скоротили асортимент і виклали на полиці найдешевший товар з синтетики, за який пропонують платити за подвійною ціною, передають "Комментарии" з посиланням на газету "Деловая столица".

"Торгуючі компанії продовжують скаржитися на зниження рентабельності бізнесу. За останній рік вона нібито впала з 30% до 15%, а невдалий зимовий сезон знизив цю позначку у деяких мереж до 7-10%. Але продавці явно лукавлять, адже закуповують вони найдешевші колекції, які потім позиціонуються в середньоціновому і навіть елітному сегментах. Причому реальні націнки сягають 300-400%", - пише видання.

У той же час, все більше число українців, зневірених знайти якісний одяг за адекватною ціною в магазинах, починають активно користуватися послугами інтернет-бутиків.

Реклама:

Частка цих підприємців за рік на ринку одягу виросла майже вдвічі - до 5%.

За підрахунками експертів, націнка в цьому сегменті становить до 100%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: