"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Українську "трубу" оцінить компанія, яка попросила найменше

Середа, 28 березня 2012, 11:30

НАК "Нафтогаз України" обрала ТОВ "Бейкер Тіллі Україна ЕК" переможцем конкурсу на закупівлю послуг з оцінки вартості активів української ГТС.

 

Про це ідеться у повідомленні прес-служби "Нафтогазу".

"Комітет із конкурсних торгів НАК "Нафтогаз України" закінчив оцінку остаточних конкурсних пропозицій, наданих учасниками закупівлі послуг з оцінки вартості активів української ГТС. Переможцем за найбільшою кількістю балів було обране ТОВ "Бейкер Тіллі Україна ЕК" (м.Київ, Україна). Ціна конкурсної пропозиції ТОВ "Бейкер Тіллі Україна ЕК" становить 4 100 тис. гривень", - ідеться у повідомленні.

"Бейкер Тіллі Україна" повинна провести оцінку вартості активів системи магістрального трубопровідного транспорту газу України, у тому числі підземних сховищ газу та об’єктів інфраструктури, у строк до 1 серпня 2012 року.

Реклама:

"Бейкер Тіллі Україна" є незалежним членом міжнародної мережі Baker Tilly International та надає послуги в сфері аудиту, бізнес консультування, незалежної оцінки, бухгалтерського та управлінського обліку.

Компанія працює на українському ринку з квітня 1999 року та належить до числа найбільших аудиторських компаній України.

Як повідомлялося, 26 березня НАК "Нафтогаз України" допустила до другого етапу конкурсних торгів на закупівлю послуг з оцінки вартості активів системи магістрального трубопровідного транспорту газу України три компанії: ТОВ"Бейкер Тіллі Україна ЕК" (м.Київ), "Дафф Енд Фелпс" (м.Нью-Йорк, США) та ТОВ "Ернст енд Янг" (м.Київ).

Четвертий учасник - приватне підприємство "Томас&Сімонова" (м.Київ, Україна) - не пройшов до другого етапу конкурсу.

Пропозиція компаній становила: "Бейкер Тіллі Україна ЕК" – 4,1 млн гривень, "Дафф Енд Фелпс" – 4,4 млн гривень, "Ернст енд Янг" – 5,92 млн гривень.

Під час розкриття остаточних пропозицій конкурсних торгів заступник голови правління "Нафтогазу" Вадим Чупрун наголосив, що "нам необхідно знати, скільки коштує наша унікальна система з її транспортними можливостями для того, щоб визначитися з ефективною моделлю її використання".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: