Порошенко, Ложкін і Ахметов об'єднують інтернет-активи

Понеділок, 20 лютого 2012, 09:57

Медіагрупи United Media Holding (UMH; основний власник Борис Ложкін), KP Media (контролюється UMH і бізнесменом Петром Порошенко) та "Медіа Група Україна" (МГУ, входить до СКМ Рината Ахметова) об'єднують інтернет-активи.

У прес-службі UMH повідомили про створення нової компанії United Online Ventures, в яку увійдуть портали i.ua (3-е місце серед інтернет-порталів; дані Gemius.Audience), bigmir.net (6-е місце) і tochka.net (7-е), пише "Коммерсант-Украина".

UMH та KP Media отримають в об'єднаній компанії 75,1%, МГУ - 24,9%.

"Вже зараз український інтернет-сегмент показує найбільші темпи зростання в порівнянні з іншими сегментами ринку реклами. Це сприяє підвищенню його інвестиційної привабливості як для українських, так і для іноземних інвесторів", - відзначає співвласник KP Media Петро Порошенко.

Це не перший досвід співпраці цих компаній в інтернет-бізнесі. Восени 2011 року холдинги почали спільний продаж реклами на більшості майданчиків, а до кінця року створили об'єднаний сейлз-хауз Digi Media.

"Підготовка до об'єднання йшла останні кілька місяців, і дуже нелегко, - розповідає джерело, знайоме з ситуацією. - Спрацював людський фактор - в кожній команді були свої лідери, відстоювали власні погляди на розвиток".

В результаті було вирішено, що нову компанію очолить Віталій Гордуз - керівник інтернет-проектів UMH, а гендиректор Digital Ventures (керувала tochka.net) Ольга Марунич займе пост фінансового директора.

"Ми домовилися, що всі ключові рішення будемо приймати спільно", - зазначив гендиректор МГУ Федір Огарков.

Портал tochka.net - найменший за величиною аудиторії учасник об'єднання.

Основною метою злиття активів учасники угоди називають консолідацію ринку для протистояння таким закордонним гравцям, як Mail.ru і "Яндекс".

Ці ресурси займають зараз перше і друге місця в рейтингу gemiusAudience.

Гендиректор "Яндекс Україна" Сергій Петренко вважає, що основним конкурентом об'єднаної компанії стане все ж Mail.ru.

"Ми націлені більше на контекстну рекламу, а Mail.ru," Вконтакте "і" Однокласники "- на медійну", - відзначає він.

За останній рік одразу кілька українських олігархів стали розвивати інтернет-бізнес.

Так, венчурний фонд TA Venture створила дружина віце-прем'єра-міністра соціальної політики Вікторія Тігіпко, а на початку цього року бізнес-інкубатор, орієнтований на інтернет-проекти, заснував мільярдер Віктор Пінчук.

На думку керуючого директора венчурної компанії BayView Innovations Дениса Довгополого, до такого рішення бізнесменів привела, зокрема, наявність в їх портфелях традиційних медіапроектів - телеканалів, радіо та друкованих ЗМІ.

"Зіграла свою роль і традиційна орієнтація в бізнес-ідеї на Росію, там великий бізнес показав хороший приклад", - відзначає він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!