Яндекс проаналізував поведінку покупців та розвиток електронної комерції в Україні

П'ятниця, 4 листопада 2011, 16:05

За даними компанії TNS, українці на питання про магазин чи сайт, де вони підбиратимуть і купуватимуть товари, у 33% випадків називають магазин Rozetka, рідше ― по 17, 14 і 10% відповідно ― Emarket.ua, Aukro.ua і Torg.ua. За ними йдуть Bonprix.ua (9%), Google (8%), Ebay.com (7%), Яндекс та Price.ua (5% кожен), а десятку завершує Hotline.ua (4%).

Серед найважливіших факторів, які впливають на вибір магазину, є надійність та відгуки про нього. Спосіб і строки доставки, а також ціна ― на другому місці. І останню роль відіграють новизна товару та розташування магазину. Навіть жителі столиці, де магазинів багато, у 16% випадків замовляють товари з інших міст, а в регіонах ця цифра сягає 80%.

Майже 90% користувачів вивчають сторінку про доставку, кожний п’ятий заглядає у контакти і 20-70% (залежно від магазину) покупців не доходять до кінця оформлення товару.

Які покупки ― і онлайн, і офлайн ― робили користувачі протягом останнього року:

Реклама:
 

 

 

Більшість із користувачів інтернету підбирають товари саме в онлайн-магазинах. І купують зазвичай їх теж в інтернеті. Виняток становлять хіба будівельні матеріали та сантехніка ― їх частіше купують офлайн.

Більшість «онлайн покупців» усе ще віддає перевагу розрахунку готівкою. Найменше електронні платежі затребувані серед покупців будівельних матеріалів, а за книги, навпаки, часто розраховуються карткою.

Джерело Яндекс

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!