Заборона на обман споживачів фінпослуг на практиці не діє - експерти

Вівторок, 29 листопада 2011, 20:16

90% усіх судових справ між банками та позичальниками спричинені виключно неуважністю споживачів фінпослуг, які недочитують умови надання позик, а банкіри навмисно не акцентують увагу на важливому.

За словами фахівців, сьогодні законодавство чітко прописує заборону на введення в оману споживачів фінансових послуг, проте на практиці банківські установи і далі порушують цю норму, повідомляє канал "24".

"Якщо взяти, наприклад, для експерименту піти і отримати кредит в якомусь банку, вас не ознайомлять детально з умовами договору, єдине, що можуть дати – це листок, де ви підпушетеся, що повністю з ними ознайомлені, але на практиці ніхто вам не розкаже деталей і в чому їхня суть", - каже керуючий партнер адвокатської компанії Ростислав Кравець.

За оцінками учасників ринку, сьогодні 40% банківських кредитних портфелів становлять проблемні позики, під які фінустанови вже зарезервували 124 млрд грн.

Водночас, рівень прострочених кредитів може сягнути і 80% у разі різкої девальвації національної валюти, переконані експерти.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!