Укрзалізниця" невдовзі повністю перейде на економні шпали

П'ятниця, 14 жовтня 2011, 18:35

"Укрзалізниця" розробляє програму масової заміни дерев’яних шпал на залізобетонні.

Таким чином, від загальної кількості дерев’яних шпал на головних коліях - 7,5 мільйона штук на 4,9 тисячі кілометрів - залишиться близько 2% - тільки там, де неможливо використовувати залізобетонні, повідомляє прес-служба перевізника.

Згідно із завданням гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Козака, в якнайшвидше буде проведено максимальне вилучення дерев'яних шпал. Графік таких робіт по всіх залізницях буде затверджений до кінця жовтня.

Щорічно ремонти колії, завдяки модернізації та демонтажу малозадіяних дільниць скорочується протяжність шляхів на дерев'яних шпалах у середньому на 1000 кілометрів.

Реклама:

Зараз такі ділянки становлять трохи більше 16% від загального кілометражу головних шляхів.

Фахівці колійного господарства "Укрзалізниці" відмічають, що таке рішення здатне дати значний економічний ефект.

За вартістю ці два види шпал різняться незначно: 703 гривні і 640 гривень за одиницю виробу.

Однак, термін придатності залізобетонної шпали - 50 років, а дерев'яної - втричі менше.

Виходячи з життєвого циклу кожної залізобетонної шпали, економія від її застосування становить 1,217 тисячі гривень, а в перерахунку на один кілометр шляху – 2,238 тисячі гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!