В уряді кажуть, що Податковий кодекс вбив останнього "бізона"

П'ятниця, 9 вересня 2011, 11:14

Міністр фінансів Федір Ярошенко запевнив депутатів, що з "Лівелою" покінчено саме завдяки прийняттю Податкового кодексу

Про це глава міністерства фінансів заявив у Верховній раді, відповідаючи на запитання народних депутатів під час "Години запитань до уряду", передають "Комментарии".

При цьому, Ярошенко підкреслив, що всі уряди незалежної України стикалися з цією проблемою.

"Історія незалежної України знає багато прикладів, коли, використовуючи прогалини в законодавстві, суб'єкти господарювання, здійснюючи свою діяльність, уникали зобов'язань зі сплати до бюджету відповідних податків і зборів. Приклад "Лівели" у цій історії, на жаль, не єдиний. Згадайте компанію "Бізон" або компанію "Буртекс". Завдяки спільній роботі забезпечено прийняття Податкового кодексу. Завдяки прийнятому кодексу це більше неможливо", - заявив Ярошенко.

Як повідомлялося, Державна митна служба з середини серпня 2010 року розпочала оформлення партій світлих нафтопродуктів, що ввозились компанією "Лівела" без сплати акцизного збору та податку на додану вартість.

Це стало можливим після того, як суди підтвердили право компанії на податкові пільги.

Сама "Лівела" змогла отримати скандальне рішення суду, опираючись на закон, що втратив силу - "Про іноземні інвестиції".

Раніше він активно застосовувався для безподаткового імпорту нафтотрейдерами в 90-хх роках і за назвою однієї з компанією, такі пільговики отримали назву "бізони".

За даними консалтингової групи "А-95", частка безподаткового імпорту "Лівелою" вже в жовтні 2010 року перевищувала 50% загального обсягу ввезеного в країну пального.

У грудні 2010 року президент Віктор Янукович доручив АМКУ вивчити вплив діяльності "Лівели" на український ринок нафтопродуктів. Приблизно в цей же час компанія фактично припинила будь-яку діяльність з імпорту нафтопродуктів.

У квітні 2011 року АМКУ порушив справу проти "Лівели" за фактом неповного надання інформації в рамках розслідування безакцизного ввезення нею нафти і нафтопродуктів у другому півріччі 2010 року.

Однак на початку вересня стало відомо, що АМКУ закрив справу проти імпортера нафтопродуктів у зв'язку з ліквідацією компанії 9 березня 2011 року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua