Учасник тендеру на другу бурову вишку погрожує судом

П'ятниця, 23 вересня 2011, 17:35

Рішення ВАТ "Ризька судноверф" брати участь у тендері на поставку ДАТ "Чорноморнафтогаз" бурової установки має стратегічний характер.

Про це повідомляє прес-служба ВАТ, передає агентство УНІАН.

Перша спроба інтеграції в український ринок - участь у відкритому конкурсі на поставку ДАТ "Чорноморнафтогаз" плавучої бурової установки.

У компанії відзначають, що оскільки в українських ЗМІ з`явилися публікації, які ставлять під сумнів професійні якості та репутацію "Ризької судноверфі", правління підприємства може звернутися до суду з позовом про захист честі та ділової репутації.

Судноверф нагадує, що Латвія є учасником Євросоюзу, і підприємства, які знаходяться під юрисдикцією Латвії, зобов`язані працювати відповідно до вищих стандартів ЄС.

"Правління "Ризької судноверфі" з усією відповідальністю може заявити, що у підприємства є всі необхідні потужності, ресурси і фахівці для виконання важливого замовлення на найвищому рівні і у встановлені терміни", - заявляють у компанії.

Підприємство було засноване в 1913 році, з тих пір і в союзні часи накопичений величезний досвід з ремонту різних судів.

Як повідомлялося, днями в українських ЗМІ з`явилася інформація про те, що "Ризька судноверф" не має досвіду будівництва великих об`єктів, і весь досвід цього підприємства пов`язаний тільки з ремонтом суден за радянських часів.

21 вересня 2011 року компанії Hihgway Investments Processing та Diafol Ltd з Великобританії і ВАТ "Ризька судноверф" з Латвії подали свої пропозиції з надання послуг ДАТ "Чорноморнафтогаз" з постачання самопідйомної плавучої бурової установки, призначеної для видобутку вуглеводнів на шельфі Чорного моря.

Зокрема, Hihgway Investments Processing запропонувала за свої послуги 400,344 мільйона доларів, Diafol Ltd - 405 мільйони доларів і ВАТ "Ризька судноверф" - 399,8 мільйона доларів. Результати тендеру будуть визначені тендерною комісією через 20 календарних днів.

На підприємстві "Ризька судноверф" в столиці Латвії, а також у філії судноверфі в портовому місті Лієпаї трудиться близько двох тисяч працівників.

За інформацією УНІАН, "Ризька судноверф" в роки незалежності Латвії поряд з ремонтами та будівництвом цивільних суден, отримала замовлення на будівництво військових кораблів для потреб Латвії.

На початку 2000-х років з цехів підприємства вийшла баржа, спеціально призначена для перевезення транспорту та монтування бурових установок - на замовлення французької компанії.

В 2011 році "Ризька судноверф" завершила виробництво і передала замовнику конвертор океанських хвиль, що перетворює кінетичну енергію хвиль в електрику.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!