"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У Коломойського кажуть, що Колесніков націлився на корупцію

Субота, 17 вересня 2011, 11:20
Авіакомпанія "АероСвіт" вважає ініціативу Мінінфраструктури щодо міжнародних призначень авіаперевізників шляхом до посилення корупції.

Про заявив помічник гендиректора авіакомпанії "АероСвіт" по зв`язках із громадськістю Сергій Куций, повідомляє УНІАН.

Як відомо, в міністерстві планують ввести обмеження на видачу одного і того ж призначення авіакомпаніям, пов'язаним відносинами контролю.

"У проекті документа пропонуються деякі обмеження при призначенні на міжнародні маршрути перевізників, "пов`язаних відносинами контролю". Офіційно жодна з авіакомпаній альянсу "Українська авіаційна група" під законодавче визначення цього поняття не підпадає", - зазначив Куций.

"Але це не означає, що ті, хто ухвалює рішення про призначення, не почнуть довільно тлумачити законодавство й на підставі цього відмовляти компаніям у призначеннях або позбавляти їх уже існуючих призначень", - додав він.

Реклама:

За його словами, багато формулювань документа нечіткі й двозначні.

"Підставою для таких тлумачень можуть стати і комерційні договори перевізників, і взаємозв`язки з материнськими/дочірніми компаніями, і багато інших чинників", - вважає Куций.

Як уточнили в "АероСвіті", в такому разі постраждалими можуть стати і МАУ, і "АероСвіт", і "Візз Ейр Україна", і "Роза Вітрів", і "Ютейр Україна".

"Практично будь-яка компанія, що оперує на українському ринку, - все залежатиме від "симпатій" чиновників", - зазначають у компанії.

В компанії зазначають, що в представленому вигляді проект нової редакції положення - це "шлях до посилення корупції, створення численних бюрократичних і регуляторних бар`єрів".

Крім того, це загроза для "відкритого неба".

"Він спонукає чиновників відмовитися від "відкриття" українського неба, приходу нових авіакомпаній і створення реальної відкритої конкуренції. А натомість - на довгі роки збережеться принцип квотування кількості перевізників, числа частот, місткості літаків на міжнародних лініях", - вважають в "АероСвіті".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: