"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Україна заплатила 26 мільйонів за рекламу на Euronews

Четвер, 11 серпня 2011, 15:25

ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт", яке підпорядковується Нацагентству з питань Євро-2012, за результатами тендеру 8 серпня уклало угоди на виготовлення і розміщення телепрограм з умовними назвами Ukrrainian Life і Euro 2012 в ефірі іноземного телеканалу Euronews.

Про це повідомляє портал "Наші Гроші" із посиланням на публікацію у "Віснику державних закупівель".

Згідно із повідомленням, загальна сума контракту становить 26 млн. гривень.

За створення і розміщення програми Ukrrainian Life 7,28 млн. гривень отримає ТОВ "ЕС комюнікейшн груп".

Реклама:

Відповідно до конкурсної документації, потрібно виготовити 7 випусків програм хронометражем до 4 хвилин.

Кожну програму слід розмістити 10 разів, до кожної програми потрібно випустити 20 анонсів хронометражем до 30 секунд.

Всі випуски повинні вийти в серпні 2011 року.

Програма "з елементами комп'ютерної графіки та музичним оформленням у форматі DVD" повинна бути озвучена англійською, французькою, німецькою, італійською, іспанською, португальською, російською, турецькою, арабською та українською мовами, а також мовою фарсі.

ТОВ "Смарт Студіо" отримає 18,72 млн. гривень за виготовлення і розміщення на Euronews із серпня 2011 року по березень 2012 року 18 випусків телепрограми Euro 2012 хронометражем 4 хвилини.

Кожен випуск, озвучений 11 мовами, повинен вийти 20 разів, також до кожної програми повинні вийти по 20 анонсів хронометражем по 30 секунд.

Зміст обох програм повинен "забезпечити тематичну спрямованість і задовольнити потребу в засобах наочної пропаганди", йдеться у технічному завданні.

"Існує потреба у виготовленні і розміщенні телепрограм інформативного характеру щодо висвітлення позитивних рис ведення бізнесу в Україні, культурного надбання, повсякденного життя українців тощо та підготовки України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року", - наголошується у конкурсній заявці.

Як відомо, ТОВ "Смарт Студіо" засноване Наталією Крамаренко. Вона разом з Юрієм Каплуненко є також засновником ТОВ "ЕС комюнікейшн груп".

Раніше "ЕС комюнікейшн груп", яке володіє телеканалом "Український бізнес ресурс" (UBR) і виробляє блоки ділових новин для НТКУ ("Перший національний"), неодноразово отримувало "євро футбольні" підряди Нацагентства та інших державних установ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!