У Яндексі пояснили Арбузову: в Україні і так не працюють

Понеділок, 4 липня 2011, 14:56

Система "Яндекс.Деньги" поки не працює на території Україні, а тільки розглядає таку можливість, тому вимоги Нацбанку система не порушує.

Про це заявив генеральний директор "Яндекс.Деньги" Євгенія Завалішина, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

"Ми не бачимо нічого несподіваного в заяві НБУ про те, що "Яндекс.Деньги" нині не мають права надавати свої послуги на території Україні, бо розуміємо ситуацію так само. Саме тому ми поки не працюємо на території Україні, а тільки розглядаємо можливість це робити. Поки ж ми надаємо послуги російської компанії нашим користувачам, у тому числі, в Україні", - зазначила вона.

Також, як пояснюють в компанії, "Яндекс.Деньги" не є міжнародною платіжною системою, тому зауваження НБУ до неї не відносяться (прикладами таких систем можна вважати Visa або MasterCard).

Нині у "Яндекс.Денег" немає окремого представництва в Україні і прямої роботи за межами Росії, у тому числі на території Україні, вона не веде, пояснюють в компанії.

"Вимоги НБУ ніяк не суперечать тому, щоб надавати послуги українським користувачам на території інших країн: наприклад, Росії, як це роблять "Яндекс.Деньги", або Сінгапуру як це робить PayPal".

Компанія зазначає, що ми не є банком і не відкриваємо користувачам банківських рахунків.

"Зараз жителі Україні користуються сервісами "Яндекс.Денег", російського оператора електронних грошей, так само, як вони використовують можливості інших іноземних сервісів - наприклад, Skype, World of Warcraft або Facebook. Про обмеження на роботу українських Інтернет-користувачів з іноземними проектами в Інтернеті НБУ нічого не заявляв", - відзначають в компанії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!