"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

ОАК продовжить реалізацію проекту Ан-148

Субота, 5 березня 2011, 16:45

ВАТ "Об`єднана авіабудівна корпорація" має намір продовжувати реалізацію проекту з будівництва літаків Ан-148.

Про це УНІАН повідомив джерело в "ОАК".

"Сьогодні говорити про якісь думки в програмі будівництва літаків Ан-148 передчасно. Катастрофи, на жаль, бувають, але вони не повинні впливати на наші подальші плани", - сказав співрозмовник агентства.

5 березня, о 10.43 надійшло повідомлення про те, що в селі Гарбузове Алексеєвського району Білгородської області Росії впав літак Ан-148, який проходив льотні випробування.

Реклама:

У результаті падіння літака Ан-148 у Білгородській області загинули 6 осіб, зокрема двоє льотчиків з М'янми.

Ан-148-100Е №61708, що розбився, призначався для поставки в М'янму за контрактом, підписаним у 2010 році між ВАТ "Об`єднана авіабудівна корпорація" і урядом Республіки Союз М'янма.

Виконавцем контракту було ВАТ "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство". У лютому 2011 року літак завершив в ВАТ "ВАЛТ" льотні випробування. На момент катастрофи літак був на балансі заводу-виготовлювача.

Ан-148 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес", випускається на "Мотор Січ". Лізингова компанія "Іллюшин Фінанс Ко" оцінює портфель замовлень на літаки Ан-148/158/168 до 2025 року у 130 машин.

Каталожна вартість Ан-148 у різних модифікаціях становить 22-25 млн. дол.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!