Свіжий погляд "малого і середнього бізнесу" на Надра Банк ®

Четвер, 31 березня 2011, 11:26

Банківська система України в січні-лютому 2011 року, вперше за останні кілька років, отримала чистий прибуток у розмірі 205,8 мільйона гривень, продемонструвавши поступове зростання активів (+3,2%) і кредитного портфеля (+1,2%).

Загальна позитивна тенденція торкнулася і Надра Банку, який 2010 рік закінчив із прибутком у 4,7 млн. гривень.

Сьогодні фахівці банку активно розробляють нові пропозиції для клієнтів, у тому числі для представників малого та середнього бізнесу.

Одними з основних побажань клієнтів цього сегменту до банку, який їх обслуговує, були оперативність у прийнятті рішень та індивідуальний підхід банку.

"Ми перейшли на розрахунково-касове обслуговування в банк "Надра" у грудні 2010 року. Це рішення ми прийняли, вивчивши пропозиції банку. Пропрацювавши з банком три місяці, мої "свіжі" враження такі: зручний "Клієнт-Банк", оперативні платежі, оптимальні тарифи на обслуговування, і незаперечний плюс банку - велика регіональна мережа, що особливо зручно для наших партнерів", - розповідає голова правління ВАТ "Сонячна Долина" Володимир Барановський.

Підприємство розосереджене на великій території, тільки виноградні плантації займають 400 га, не кажучи вже про те, що головний офіс компанії та два заводи знаходяться у трьох різних населених пунктах.

 
  "Після першого ознайомлення з банком у грудні, вже в січні ми оформили зарплатний проект в банку "Надра". Це дозволило істотно спростити всі процеси, пов'язані зі своєчасною виплатою заробітної плати всім співробітникам, незалежно від того, де територіально вони працюють. Крім того, за допомогою зарплатних карток банку наші співробітники мають можливість без комісій розраховуватися у торгово-сервісній мережі як в Україні, так і за кордоном, безкоштовно знімати в банкоматах банку заробітну плату, відрядні, відпускні, автоматично погашати кредит", - підкреслив Баранівський.

"Із кожним роком зростає популярність винного туризму, екскурсійні програми нашої компанії користуються великим попитом - іноді до 1000 відвідувачів на день, в тому числі й іноземних туристів. Але нині у них немає можливості купити нашу продукцію за валюту в торговельній мережі. Ось чому нас зацікавила ще одна послуга банку "Надра" - еквайрінг. До літнього сезону, я сподіваюся, ми встигнемо вирішити всі формальності, і туристи зможуть оплачувати покупки через термінали банку "Надра", - додав він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!