"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Київ допоможе Москві будувати метро

П'ятниця, 25 березня 2011, 17:06

Керівництво української та російської столиць домовились про будівництво метро у Москві.

Таке рішення було прийняте в ході робочого візиту голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова до Москви, повідомляє ТСН із посиланням на прес-службу КМДА.

Згідно із повідомленням, у Москві відбулася зустріч керівника дирекції будівництва метрополітену КП "Київський метрополітен" Олександра Охотнікова і керівництва ВАТ "Московський Метробуд", ТОВ "ТрансИнжСтрой" і Тунельної асоціації Росії.

За словами очільника київської підземки, сьогодні Москва має достатню кількість будівельних і технологічних потужностей, але при цьому існує потреба в розробці проектної документації.

Реклама:

Зважаючи на це, Дирекція будівництва метрополітену запропонувала допомогу в розробці проекту будівництва московського метро.

Для обговорення цього питання фахівці проектного інституту "Укрметротунельпроект" вже найближчими днями відвідають Москву.

"Зараз транспортна інфраструктура міста дуже переобтяжена. Єдиним шляхом вирішення цієї проблеми є розвиток мережі метрополітену і будівництва підземних тунелів і підземних автопаркінгів. Поза сумнівом, такий досвід дуже цікавий і актуальний і для Києва, адже ми маємо схожі проблеми", - відзначив Охотніков.

Київ планує переймати досвід Москви у будівництві транспортних підземних тунелів.

Зокрема, вже зараз в російській столиці ведеться будівництво унікального тунеля.

Особливість його полягає в тому, що зведення об'єкту відбувається в районі досить щільної житлової забудови і ведеться під діючими тунелями метро.

При цьому існуюча інфраструктура в зоні будівництва - автомагістраль, підземний пішохідний перехід, лінії метро, інженерні мережі - продовжують функціонувати у звичайному режимі.

Крім того, будівництво проходить в умовах досить "складних" ґрунтів, а, як відомо, таку ж проблему має і Київ.

Ще один цікавий проект, який вже реалізований в Москві, - тунелі діаметром 14,2 метра, в яких в два яруси одночасно рухаються автомобілі і потяги метро.

У свою чергу, Олександр Попов також дуже зацікавився московськими досягненнями у галузі метробудування.

"Сьогодні однією з актуальних проблем, які турбують киян, є проблема заторів, тому для нас дуже цікавий досвід будівництва таких складних об'єктів", - відзначив Попов.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: