АМКУ зобов'язав знизити ціни на цукор

Четвер, 3 лютого 2011, 12:42

Антимонопольний комітет зобов'язав суб'єктів господарювання, які працюють на ринку цукру, привести оптово-відпускні й роздрібні ціни до економічно обґрунтованого рівня.

Про це повідомляє агентство "УНІАН" із посиланням на прес-службу АМКУ.

Відповідно до повідомлення, вимоги охопили 8 груп цукрових заводів, 11 виробників цукру, які не інтегровані в групи, 9 великих оптових постачальників і 8 найбільших торгових мереж.

Зокрема, вимоги висунуто 25 цукровим заводам, які входять до груп: ТОВ "Мрія-цукровий холдинг", ТОВ "Фірма "Астарта-Київ", ВАТ "Цукровий союз "Укррос", ЗАТ "Компанія "Райз", ТОВ "Панда", ТОВ "Подільські цукроварні", ЗАТ "Західна компанія "Дакор" і ТОВ "НПФ "Сінтал Д".

Такі ж вимоги висунуті виробникам: ТОВ "Продовольча компанія "Зоря Поділля", ЗАТ "Продовольча компанія "Поділля", ТОВ "Агрокомплекс "Зелена долина", ЗАТ "Юзефо-миколаївська АПК", ТОВ "Краєвид", ТОВ "Призма-14", ЗАТ "Олександрійський цукровий завод", ЗАТ "Новомиргородський цукор", ТОВ "УК.АЗ.-Дружба", ВАТ "Теофіпольський цукровий завод" і ТОВ "Старокостянтинівцукор";

Вимога АМКУ стосується і оптових торговців: ТОВ "Виробниче об'єднання "Ексім-продукт", ВАТ "Торговельно-промислова компанія "Укррос", ТОВ "Компанія "Цукор", ТОВ "Укртримекс", ЗАТ "Компанія "Райз", ТОВ "Консент-2007", ТОВ "Юмекс", ТОВ "Тріо" і ТОВ "Фірма "Астарта-Київ", а також торгових мереж: ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕККО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ЗАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна", торговельно-промислова корпорація Fozzy Group, ТОВ "ПАККО-холдинг" і ТОВ "Адвентіс".

Учасники ринку повинні сприяти укладенню прямих контрактів на реалізацію цукру з торговельними мережами і утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін на товар.

При цьому комітет попередив торговельні мережі про неприпустимість збільшення рівня торгової надбавки і створення дефіциту вагового цукру через повний перехід на реалізацію фасованого цукру.

У комітеті відзначили, що з вересня по грудень 2010 року ціни на цукор виросли на 17,1%.

За результатами аналізу прогнозного балансу попиту й пропозиції нового маркетингового року встановлено, що обсяг внутрішнього споживання цукру не виріс, а залишився на рівні попереднього 2009-2010 маркетингового року (1,84 млн. тонн).

Крім того, період з вересня по грудень включно не є періодом сезонного зростання цін на цукор.

Разом з тим, за інформацією Міністерства аграрної політики і продовольства, залишки цукру, який є власністю заводів (без урахування цукру, що перебуває на зберіганні), є значними.

"Отже, аналіз економічної ситуації на ринку свідчить про відсутність об'єктивних підстав для істотного підвищення цін на цукор", - йдеться в повідомленні АМКУ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!