Соціологи Азарова розповіли про покращення життя киян

Вівторок, 1 лютого 2011, 19:13

Левова частка витрат жителів Києва - 41%, припадає на продукти харчування, на комунальні платежі - 15%, а замикають трійку лідерів транспортні витрати - близько 14%.

Такі дані Департаменту маркетингових досліджень UTG - "Української Торгової Гільдії", про розподіл витрат киян у 2011 році, повідомляє "Дело".

За даними UTG, у порівнянні з 2007 роком, частка споживчих витрат киян зросла з 68% до 73%.

При цьому частка продуктів харчування в цих витратах знизилася - з 47% до 41%.

Реклама:

Як зазначила керівник напрямку маркетингових досліджень UTG Вікторія Забузова, дані звіту свідчать про поліпшення загального добробуту киян, що проявляється у збільшенні вільної частки витрат.

На інші покупки кияни витрачають 6,3% свого доходу, на великі покупки - меблі, побутову техніку, електроніку, госптовари - 5,1%, на парфумерію та побутову хімію - 3,8%, на розваги - 3,4%, а на заощадження виділяють 4,3% своїх доходів.

Варто відзначити, що "Українська торгова гільдія" є офіційним консультантом Кабінету міністрів.

Як відомо, проведений в середині 2010 року порталом hh.ua опитування показало: для 90% українських професіоналів головна стаття витрат - продукти харчування.

85% відразу після одержання заробітної плати поповнює рахунок мобільного телефону та оплачує послуги доступу в Інтернет.

Разом з тим 82% обов'язково оплачує комунальні послуги. Лише для 65% респондентів важливо оплачувати транспортні послуги.

Також 42% обов'язково купують медикаменти, 25% респондентів неодмінно вносить до свого місячного бюджету витрати на покупку побутової техніки та утримання власного автомобіля.

При цьому кожен п'ятий український професіонал відкладає гроші "на чорний день".

Нагадаємо, в січні 2011 року ціна плодоовочевого споживчого кошика виросла на 5%, причому вартість традиційного набору для борщу "підстрибнула" відразу на 16%.

Разом з тим днями Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив: інфляція в 9,1% за 2010 рік є реальним показником.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: