На "Укртелеком" претендує одна українська компанія. Оновлено

Понеділок, 20 грудня 2010, 18:33

Заявку на участь у приватизаційному конкурсі з продажу 92,791% держпакету акцій ВАТ "Укртелеком" подала одна компанія.

Про це УНІАН повідомило джерело, близьке до уряду, передає "Обком". За інформацією джерела, дана компанія є резидентом України.

Фонд державного майна на даний момент не надає офіційної інформації про кількість поданих заявок.

Нагадаємо, 20 грудня 2010 року останній день подачі заявок на участь в конкурсі з продажу контрольного держпакета ВАТ "Укртелеком".

Раніше, як повідомляв ФДМ, заявки на ознайомлення з конкурсною документацією по "Укртелекому" подало 6 компаній.

Початкова ціна пакета держакцій "Укртелекому" становить 10,5 млрд. гривень. Конкурс відбудеться 28 грудня 2010 року.

Експерти називали українську групу СКМ і російську АФК "Система" найбільш ймовірними претендентами на покупку держпакета акцій "Укртелекому".

Як пише агентсво "Інтерфакс-Україна", відповідно до чинного законодавства, у разі, якщо учасником конкурсу є одна особа, то визначається ринкова вартість пакета. Якщо покупець погоджується придбати акції за цією ціною, він визнається переможцем, при відмові - конкурс визнається таким, що не відбувся.

За підсумками торгів у понеділок 20 грудня, акції "Укртелкома"на українських біржах котирувалися за курсом 0,63-0,636 гривні за акцію. При такій ціні, вартість держпакету становила б 10,95-11,05 млрд. гривень без урахування премії за контрольний пакет.

Реклама:

Проте методологія оцінки ринкової вартості враховує середню ціну акцій за період. 

Агентство пише, з посиланням на джерело, близьке до російського оператора, що "Мобільні ТелеСистеми" не подавали заявку на участь у конкурсі з приватизації 92,79% акцій ВАТ "Укртелеком".

Як повідомлялося, турецька компанія Turkcell, найбільший оператор стільникового зв'язку, готувалася до участі в конкурсі з приватизації ВАТ "Укртелекому".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: