МАУ просить не допустити зриву приватизації держчастки

Вівторок, 14 грудня 2010, 13:37

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) просить владу не допустити зриву приватизації державної частки в її статутному капіталі і забезпечити рівний доступ всіх вітчизняних перевізників в аеропорти країни.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" із посиланням на відкритий лист МАУ на адресу прем'єр-міністра Миколи Азарова і голови Фонду державного майна Олександра Рябченка.

У листі підкреслюється, що перевізник "здивований намірами авіакомпанії "Дніпроавіа" взяти участь у приватизації МАУ і заплатити за держпакет 516,841 млн. гривень".

"Комерційна структура, яка демонструє нездатність навести лад у власній діяльності, яка з 2004 року перебувала в стадії банкрутства, а в 2009 році при загальних доходах в обсязі 734,5 млн. гривень отримала чистий збиток 274,7 млн. гривень, повинна використовувати будь-які наявні власні кошти та кошти можливих інвесторів для поліпшення власних результатів, уникнення збитків, ліквідації боргів, поліпшення операційних стандартів і рівня сервісу", - наголошують у компанії.

"Той факт, що "Дніпроавіа" робить подібні заяви (за межами економічного і юридичного сенсу) свідчить про те, що реальною метою є далеко не бажання забезпечити надходження до бюджету України та розвиток МАУ", - ідеться в листі.

У документі відзначається, що наразі уже чотири українські авіакомпанії, включаючи "Дніпроавіа", з часткою ринку близько 60% підконтрольні одній фінансово-промисловій групі.

"Єдиною великою авіакомпанією на ринку України, яка непідконтрольна цій групі і створює реальну конкуренцію сформованому цією групою альянсу, є авіакомпанія МАУ. Тому справжньою метою листа "Дніпроавіа" є спроба зірвати приватизацію МАУ і таким шляхом загальмувати розвиток конкуренції на авіаційному ринку України. Зрозуміло, що в разі зриву приватизації МАУ не отримає інвестиційні кошти для подальшого розвитку мережі маршрутів, а також оновлення та розширення флоту", - сказано в листі.

Згідно з документом, керівництво, колектив і акціонери МАУ виступають за прозору приватизацію, яка проводиться відповідно до законодавчих актів України і повинна базуватися на кваліфікованої і незалежній оцінці вартості активів.

Як повідомлялося, раніше авіакомпанія "Дніпроавіа" назвала орієнтовну вартість держпакету МАУ (250 млн. гривень) заниженою, незважаючи на ще не завершений процес оцінки активу.

"Дніпроавіа" також виявила готовність запропонувати за держчастку МАУ 516,841 млн. гривень і зажадала від ФДМ провести відкритий конкурс, хоча, згідно із законодавством, переважне право викупу мають діючі акціонери.

ФДМ вирішив продати МАУ до кінця 2010 року. При цьому, за словами глави Фонду Олександра Рябченка, держпакет, відповідно до статуту ЗАТ, спочатку буде запропонований міноритарним акціонерам компанії, серед яких - засновник авіакомпанії "АероСвіт" Арон Майберг.

ЗАТ "МАУ" засноване в 1992 році, а в 2010 році перетворено в однойменне ПАТ.

Флот авіакомпанії з базовим аеропортом в Борисполі (Київ) складається з 19 авіалайнерів Boeing-737 різних модифікацій.

"Дніпроавіа" восени 2010 року приєдналася до альянсу "Українська авіаційна група", що складається з авіакомпаній "АероСвіт-Українські авіалінії" і "Донбасаеро", які пов'язуються з Ігорем Коломойським.

За неофіційними даними, відомий бізнесмен у 2010 році також придбав авіакомпанію "Роза вітрів", поступово формуючи найбільшого авіаперевізника на українському ринку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!