Росіяни перекрили Мітталу залізницю через Україну

Вівторок, 16 листопада 2010, 09:30

"Російські залізниці" ввели заборону для корпорації ArcelorMittal на навантаження вугілля та руди для їх транспортування транзитом через Україну до Румунії.

Заборона поширюється на будь-які відвантаження вугілля і руди, що йдуть через прикордонний перехід з українського Рені в молдавський Джурджулешти, з подальшою поставкою в румунські Галац і Ларгу, до 29 листопада включно, пише газета "Дело".

РЖД відзначає, що ця заборона була введена у відповідності з повідомленням Румунських залізниць (CFR) від 8 листопада.

Водночас, причин подібних дій російські залізничники не коментують. Також не коментують це питання і в ArcelorMittal.

Однак, на думку експертів ці дії румунських і російських залізничників можуть негативно позначитися на найбільшому меткомбінаті в Румунії ArcelorMittal Galati в Галаці, що належить транснаціональній корпорації.

Нині комбінат забезпечується сировиною за рахунок поставок російського "Металоінвесту" і бразильської Vale, нагадує видання.

У випадку припинення поставок з Росії у підприємства можуть виникнути проблеми із забезпеченням сировиною.

Видання нагадує, що раніше через проблеми між румунським приватним перевізником SC GFR Grup Feroviar Roman та державною залізницею Румунії - ЧФ Марфа, українська державна адміністрація залізничного транспорту втратила транзитний вантажопотік продукції російської компанії "Мечел" до Румунії.

Російський гірничо-металургійний холдинг транспортував через Україну заготівлю виробництва Челябінського металургійного комбінату для перекочування на своїх метизних підприємствах у Румунії - Ductil Steel і Mechel Campia Turzii.

Практично "Укрзалізниця" зазнала втрат через невизначеність статусу приватних залізничних перевізників в рамках Організації співробітництва залізниць (ОСЗ).

За словами представників одного з найбільших в Румунії приватного залізничного оператора SC GFR Grup Feroviar Roman, непереборною проблемою стало узгодження перевезень.

Компанія, яка є приєднаним підприємством ОСЗ, не є прямою стороною договору про перевезення вантажів у міжнародному сполученні.

У той же час, спроби працювати через уповноважене підприємство ОСЗ, "Румунські залізниці", були блоковані останніми.

У результаті цього російська компанія змушена була змінювати свою систему логістики.

У результаті цього, постачання сталевих напівфабрикатів стало здійснюватися з Росії морським шляхом в дунайські порти Румунії, минаючи Україну.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!