"Антонов" не дозволяє Росії ремонтувати "Руслани"

Понеділок, 1 листопада 2010, 09:45

У російського авіазаводу "Авіастар-СП", який входить до "Об'єднаної авіабудівної корпорації", виникли проблеми із відновленням дозволу української держкорпорації "Антонов" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан".

Намічене на 26 жовтня підписання нового "Антоновим" і "Авіастаром" зірвалося, пише газета "Комерсант-Україна".

У документі ідеться про право ульяновського заводу "Авіастар-СП" ремонтувати літаки Ан-124 "Руслан", інтелектуальна власність на які належить "Антонову".

Проект договору повинен був або визначити нові умови взаємодії, або продовжити терміни дії поточного документа (копія протоколу засідання комітету російсько-української міждержавної комісії, на якому це обговорювалося, є в розпорядженні видання).

Термін дії угоди, укладеної в 1999 році, закінчується 31 грудня.

Але представлений на що відбулося 27 жовтня засідання комітету варіант договору так і не був підписаний, хоча і розглядався в ході зустрічі.

Причини затримки підписання сторони не розкривають, однак запевняють, що до кінця року всі документи будуть погоджені.

Як пояснив глава корпорації "Антонов" Дмитро Ківа, найімовірніше Україна продовжить ліцензійну угоду з "Авіастаром": "конфліктної ситуації між нами немає, є певні дискусії, але це нормальний бізнес-процес. Ми відправили їм свій варіант договору".

Джерело в ОАК вважає, що "Антонов" чекає вирішення питання про те, чи буде відновлюватися виробництво "Русланів" на "Авіастар".

Керівництво ОАК раніше оцінювало обсяг необхідних для запуску програми інвестицій на рівні 1 млрд. доларів.

У листопаді 2009 року президент РФ Дмитро Медведєв дав доручення уряду "передбачити в проекті державної програми озброєння до 2020 року створення 20 модернізованих Ан-124, а також посприяти ОАК в просуванні даної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках".

Але програма озброєння досі не прийнята.

"Відновлення проекту з виробництва Ан-124 можливе тільки після визначення джерел його фінансування", - пояснив Ківа.

Зараз у Росії 14 літаків Ан-124 експлуатуються комерційними компаніями (група "Волга-Дніпро" і "Політ") і 24 - Міноборони РФ.

За експертними оцінками, ремонт і підтримання льотної придатності одного комерційного Ан-124 коштує близько 3,5 млн. доларів на рік.

Умови ремонту військових літаків не розкриваються.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!