Мінфін вирішив, як вибирати банки для виплати зарплат бюджетникам

Четвер, 7 жовтня 2010, 14:01

Міністерство фінансів врегулювало порядок проведення конкурсів із відбору банків для виплати заробітних плат працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги.

Про це ідеться в наказі міністерства №1086 від 24 вересня, повідомляє портал "Українські новини" із посиланням на прес-службу Мінфіну.

Відповідно до документа банки відбираються для цих цілей шляхом проведення постійно діючої конкурсної комісією відкритих конкурсів.

До участі в конкурсах допускаються банки, що є учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (крім державного Ощадбанку), у яких значення нормативу миттєвої ліквідності протягом останніх 6 місяців становило не менше 20%.

За результатами конкурсу банки визнаються уповноваженими на право виплати зарплат і допомоги на всій території Україні.

В разі виявлення будь-яких порушень, допущених тим чи іншим банком, а також у разі переведення банку Фондом гарантування вкладів з категорії постійних учасників у категорію тимчасових учасників, або ж у разі введення в банку тимчасової адміністрації він може бути виключений з числа уповноважених на право виплати зарплат та державної соціальної допомоги.

Надалі банк може повторно отримати статус уповноваженого з виплати зарплат і соцдопомоги, але не раніше, ніж через 6 місяців з моменту усунення виявлених порушень.

Як повідомлялося, в середині 2009 року Мінфін ввів вимогу щодо обов'язкового членства в платіжних системах-резидентах для банків, які виплачують зарплату бюджетникам.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!