Google йде з ринку реклами Китаю

Вівторок, 19 жовтня 2010, 15:38

Інтернет-компанія Google згортає свою рекламну діяльність на китайському ринку.

З 27 жовтня компанія припиняє співпрацю з сімома найбільшими рекламними агентствами країни, повідомляє CyberSecurity.

У Google припинення рекламної діяльності пов'язують з фактичним закриттям китайською владою місцевої версії пошуковика.

Після цього компанія зупинила і ряд інших операцій у країні. Повідомлення про те, що Google планує припинити співпрацю, були розіслані рекламним агентствам ще 27 вересня.

Рекламний обіг Google в Китаї становив близько 225 млн. доларів на рік.

Це близько 40% від всієї виручки компанії в країні. "Ми сподіваємося знайти нових реселерів, яким ми зможемо запропонувати ще кращі можливості для реклами", - заявила при цьому прес-секретар Google Сінді Кін.

Однак чому було вирішено припинити відносини з лідерами ринку, і коли кращі можливості будуть надані, вона не уточнила.

На думку експертів, в цій ситуації виграє лідер китайського інтернет-ринку - Baidu.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua