Попов взявся за рекламу Київметрополітену

Середа, 8 вересня 2010, 15:22

КМДА має намір передати повноваження з управління рекламною діяльністю комунального підприємства "Київський метрополітен" Головному управлінню з питань реклами та комунальному підприємству "Київреклама".

Про це говориться в повідомленні Київміськадміністрації, передає агентство "Українські Новини".

Зараз цією діяльністю керує сам "Київський метрополітен".

"Таким чином ми зможемо контролювати надходження від розміщення реклами в метро і при необхідності розподіляти їх між комунальним підприємством та міським бюджетом", - вважає заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.

Він також відзначив, що "Київський метрополітен" заборгував комунальному підприємству "Київпастранс" 17 млн. гривень за продаж сумісних проїзних квитків у касах метрополітену.

У зв'язку з цим перші надходження, які надійдуть від підвищення тарифу на проїзд в метро будуть направлені на погашення заробітної плати водіям "Київпастрансу".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua