"Наша ряба" складе конкуренцію McDonald's

Вівторок, 21 вересня 2010, 13:26

Виробник м'яса птиці компанія "Миронівський хлібопродукт" (ТМ "Наша Ряба") розглядає можливість створення мережі власних ресторанів.

Про це заявив голова правління компанії Юрій Косюк, пише газета "Дело".

"Ми на це дивимося, розглядаємо і багато над цим працюємо", - сказав він.

Зокрема, компанія розглядає можливість створення власної мережі ресторанів швидкого харчування.

Реклама:

ВАТ "Миронівський хлібопродукт" - вертикально інтегрований комплекс підприємств з випуску курятини, кормів і вирощування ВРХ.

Холдинг виробляє куряче м'ясо під брендом "Наша ряба", м'ясні напівфабрикати під ТМ "Легко", делікатесне яловиче м'ясо "Сертифікований Ангус" і делікатесну гусячу печінку "Фуа Гра".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: