"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

АМКУ не вдається відсудити у "Волі-Кабель" 3 мільйони

Вівторок, 14 вересня 2010, 09:08

Вищий господарський суд 3 вересня відклав прийняття рішення з приводу касації АМКУ на постанову Київського апеляційного господарського суду від 21 червня 2010 року, яким визнав накладення штрафу на "Волю-кабель" у розмірі 3 млн. гривень незаконним.

"АМКУ подав касацію на це рішення суду", - повідомив газеті "Дело" керівник прес-служби АМКУ Богдан Якимюк.

Своє рішення про перенесення ухвалення рішення суд аргументував тим, що касація антимонопольників у цій справі підписана державним уповноваженим, який не доклав до справи документи, що підтверджують його повноваження.

Тепер АМКУ зобов'язаний до 20 вересня надати суду ці документи. Як повідомив Богдан Якимюк, комітет надасть суду необхідну інформацію в потрібний термін.

Реклама:

Керівник відділу PR компанії "Воля" Аліна Сігда від коментарів відмовилася.

Як вже повідомлялоcя, Антимонопольний комітет ще в липні 2009 року оштрафував "Воля-кабель", "Київські телекомунікаційні мережі" і "ІВК" (обидві входять до "Воля-кабель") на 1 млн. гривень кожне за зловживання монопольним становищем на ринку телекомунікаційних послуг Києва.

Згідно з інформацією АМКУ, більше 84% київських користувачів кабельним телебаченням обслуговуються компанією "Воля-кабель".

При цьому розслідування встановило, що компанія необгрунтовано завищила тарифи на свої послуги, при цьому вимоги комітету понизити тарифи проігнорувала.

Тоді генеральний директор "Воля-кабель" Андрій Метельський заявив, що компанія не згодна з рішенням комітету і планує звернутися до суду найближчим часом.

За його словами, дані комітету не відповідають дійсності, а тарифи компанії повністю економічно обгрунтовані.

Необхідність їх підвищення Метельський пояснив істотними коливаннями курсу долара і високим рівнем інфляції в країні.

За його словами, АМКУ пропонував компанії альтернативну методику розрахунку тарифів. За нею ціна виходила вищою, ніж за методикою, яку компанія використовує зараз.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!