Washington Post продала Newsweek

Вівторок, 3 серпня 2010, 14:51

Washington Post Co. продала популярний американський тижневик Newsweek засновнику фірми-виробника аудіо-обладнання Harman International Industries, мільярдеру Сідні Харманіт.

Про це пише The Wall Street Journal із посиланням на поінформовані джерела.

Умови угоди не розголошуються, проте, за даними видання, за її підсумками Харман, імовірно, не виплатить Washington Post грошових коштів, обмежившись прийняттям на себе зобов'язань Newsweek.

У той же час у Washington Post залишаться пенсійні активи Newsweek і певні фінансові зобов'язання перед працівниками журналу.

Іншими учасниками тендеру, влаштованого компанією Washington Post, були колишній глава New York Daily News Фред Дрес, видавництво Newsmax Media та інвестиційна фірма Avenue Capital Group.

Харман заявив, що має намір зберегти всі 300 робочих місць в Newsweek.

У 2008-2009 роках журналу довелося звільнити 150 співробітників, що допомогло скоротити витрати на 60 млн. доларів на рік.

Цього, однак, виявилося недостатньо, щоб вивести видання на прибутковий рівень.

Спад доходів від реклами в друкованих виданнях по всьому світу не обійшов стороною і Newsweek.

У 2009 році його виручка скоротилася на 100 млн. доларів, а чистий збиток в 2010 році може досягти 20 млн. доларів.

Перший номер Newsweek вийшов в 1933 році. У 1961 році журнал був куплений The Washington Post.

Нині Newsweek виходить шістьма мовами, в тому числі і російською.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!