"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Вівторок, 3 серпня 2010, 10:45

Журнал Forbes оцінив 50 найдорожчих брендів світу майже в 1 трлн. доларів.

Найдорожчою визнана торгова марка Apple, вартість якої складає 57,4 млрд. доларів.

Всього ж до першої п'ятірки рейтингу увійшли чотири компанії технологічного сектора.

Другий рядок займає Microsoft (вартість бренду - 56,6 млрд. доларів), четвертий - IBM (43 млрд. доларів), а замикає top-5 Google (39,7 млрд. доларів).

Реклама:

Деяку галузеву різноманітність до списку лідерів вносить лише бренд Coca-Cola, який розташувався на третій позиції і вартість якого видання оцінило у 55,4 млрд. доларів.

Технологічні бренди зустрічаються найчастіше в списку - на їх частку припадає 30% рейтингу. При цьому фінкомпанії, а також виробники продуктів харчування і напоїв, отримали у списку по 6 позицій.

У першій половині рейтингу опинилися: McDonald's (35,9 млрд. доларів), General Electric (33,7 млрд. доларів), Marlboro (29,1 млрд. доларів), Intel (28,6 млрд. доларів), Nokia ( 27,4 млрд. доларів), Toyota (24,1 млрд. доларів), Cisco (23,9 млрд. доларів), Vodafone (23,5 млрд. доларів), Hewlett-Packard (23,4 млрд. доларів), AT&T (22 млрд. доларів), BMW (19,9 млрд. доларів), Oracle (19,8 млрд. доларів), Louis Vuitton (19 млрд. доларів), Mercedes (18,8 млрд. доларів), Disney (18,5 млрд. доларів), Gillette (18 млрд. доларів), Honda (17,5 млрд. доларів), Walmart (17,2 млрд. доларів), Pepsi (15,7 млрд. доларів) і Verizon (15,5 млрд. доларів).

Замикає список торгова марка Gucci, яка оцінена виданням у 8,6 млрд. доларів, тобто більш ніж у 6 разів дешевша за Apple.

Незважаючи на те, що в більшості найбільших економік світу у 2009 році був зафіксований спад, бренди вистояли і продемонстрували стабільність.

Загальна вартість всіх 50 брендів, які увійшли до списку, складає 988 млрд. доларів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: