Коломойському не дає спокій Луганськтепловоз?

Четвер, 1 липня 2010, 19:26

Компанія "Мантара Холдинг" звернулася до голови ФДМ Олександра Рябченка з проханням спростувати зроблену ним 18 червня заяву про своєчасне повідомлення компанії про недопуск до конкурсу з продажу "Луганськтепловозу".

Про це йдеться в листі компанії, направленому ФДМ, повідомляє агентство УНІАН.

В звернені йдеться, що при відкритті 8 червня пакета документів "Мантара Холдингу" конкурсною комісією було зроблено перепис наданих документів без надання уповноваженій особі можливості щось коментувати.

Також у листі наголошується, що в присутності уповноваженої особи компанії конкурсна комісія не ухвалювала будь-яких рішень і не оприлюднювала їх.

Реклама:

«Конкурсна комісія лише зафіксувала, які саме документи були надані компанією для участі в конкурсі», - наголошує компанія.

Також у листі наголошується, що в період із 9 до 14 червня уповноважена особа компанії неодноразово зверталася до фонду за інформацією щодо допуску "Мантара Холдингу" до участі в конкурсі.

Згідно з листом, лише 14 червня уповноважена особа "Мантара Холдингу" отримала лист ФДМ, в якому було сказано про недопуск компанії до участі в конкурсі на підставі протоколу засідання робочої групи від 8 червня.

При цьому як причина такого рішення ФДМУ зазначався пункт 6.9 Положення про порядок проведення конкурсів із продажу пакетів акцій акціонерних товариств, проте не уточнювалося, яким саме вимогам даного положення не відповідала «Мантара Холдинг».

Як повідомлялося, 15 червня "Луганськтепловоз" купила за 410 мільйонів гривень компанія "Брянський машзавод", яка входить до російського "Трансмашхолдингу". 

"Конкретні причини недопуску "Мантара Холдингу" були вказані посадовцями ФДМУ лише в ЗМІ ввечері 14 червня", - сказано в листі.

Автори листа також зазначають, що якщо голова ФДМ не спростує зроблену ним раніше заяву, то компанія залишає за собою право звернутися до суду з метою захисту ділової репутації.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!