"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Залізниці СНД об`єднають вагони

Четвер, 1 липня 2010, 18:46

Залізничні адміністрації країн-учасниць СНД мають намір консолідувати інвентарні й приватні парки вантажних вагонів.

Ініціатором створення такого спільного парку на просторі широких залізничних колій "1520" мм стала "Укрзалізниця", повідомляє агентство УНІАН.

Як пояснив генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк, необхідно запропонувати бізнесу таку формулу, при якій кошти, вкладені у вантажний вагон, "матимуть більший бізнес-інтерес", ніж якби їх вклали в банк.

"Якщо ми покажемо бізнесу, що наше управління буде найбільш ефективним, тоді ми зможемо говорити, що весь вагонний парк на просторі "1520" може одержати статус парку спільного користування", - сказав Костюк.

Реклама:

За словами чиновника, ефективність роботи такого спільного парку полягає в мінімізації витрат на порожній пробіг вагонів, мінімізації простою, вирішенні проблеми дефіциту вагонів.

"Вантажу все одно, в якому вагоні його доставляють. Головне, щоб він був доставлений своєчасно, дешево й безпечно", - зазначив очільник відомства.

За словами заступника гендиректора "Укрзалізниці" Віктора Чорного, сьогодні відбувається постійне скорочення інвентарного парку вантажних вагонів при відповідному зростанні парку приватних вагонів.

При цьому за останні 17 років інвентарний парк СНД скоротився майже в 3 рази.

Як повідомив голова дирекції Ради залізничного транспорту СНД Петро Кучеренко, на сьогодні парк вантажних вагонів, Грузії, Латвії, Литви та Естонії становить 1,464 млн, із них 656 тис. вагонів інвентарні, 808 тис. - приватні.

При цьому Кучеренко зазначив, що поки невідомо, коли парк може стати спільним.

За його словами, на сьогодні головним завданням є розробка технічного обгрунтування українськими науковими установами. Цю розробку планується завершити у вересні поточного року.

Кучеренко підкреслив, що структурою, яка візьме на себе управління консолідованим парком, може стати й перевізник, й інша організація, де концентруватимуться відомості про спільний парк.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!