"Фуршет" перейшов на "народний" формат

Четвер, 10 червня 2010, 10:06

Група компаній "Фуршет" оголосила про початок розвитку мережі дискаунтерів "Народний".

Про це повідомив виконавчий директор ради директорів "Фуршет" Ігор Гарбарук, пише видання "Комерсант-Україна".

"Ми вирішили розвивати дискаунтери, тому що цей формат користується популярністю в Європі. Зокрема, ми враховуємо позитивний досвід нашого партнера Аuchan", - пояснив він.

Площа нових магазинів буде складати 4-6 тисяч кв м, асортимент - близько 16 тисяч найменувань.

За словами Гарбарука, закупівля товарів для "Народного" буде здійснюватися на тих же умовах, що й для всієї мережі "Фуршет".

Раніше голова наглядової ради "Фуршету" Ігор Баленко заявляв, що ведуться переговори про об'єднання логістики з Аuchan, з цією метою компанії вже почали пошук складів.

Надалі "Фуршет" планує розвивати й інші формати магазинів.

Дискаунтер - дуже затребуваний зараз формат, оскільки під час кризи люди економлять на покупках, говорить екс-гендиректор мережі Novus Павло Шевчук.

"Ефективність економічних магазинів досягається за рахунок великих обсягів і скорочення операційних витрат, зокрема на персонал, логістіку", - пояснив директор інвест-банківського підрозділу компанії Dragon Capital Андрій Пивоварський.

Крім того, каже експерт, люди вже звикли менше споживати. Тому для "Фуршету" відкриття дискаунтера - це можливість відвоювати частку в новому сегменті, наростити обсяг і досягти кращих відносин з постачальниками, вважає він.

Разом з тим, додає Пивоварський, в дискаунтерах складніше контролювати витрати, а сам сегмент, особливо в Києві, дуже конкурентний.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua