Думка експерта: Нехтуючи позицією банків, АМКУ збільшує ризик страхових невиплат

Четвер, 29 квітня 2010, 17:36 -

Антимонопольний комітет ухвалив рішення рекомендувати Приватбанку, Райффайзен Банку Аваль, Укрсоцбанку, ОТП Банку й Укрсиббанку зробити публічними вимоги акредитації страхових компаній.

В Асоціації українських банків наголошують, що це питання слід розглядати, обов'язково враховуючи інтереси всіх трьох, задіяних у ньому, сторін - банків, страхових компаній і самих клієнтів.

Саме позиція банків при ухваленні рішення АМКУ, як сказав радник голви правлання АУБ Олексій Кущ, врахована не достатньо.

"Банки працюють із обмеженим колом компаній. Вони їх акредитовують, висувають певні ліміти. Банки зацікавлені працювати зі страховими полісами тих компаній, яким вони довіряють", - сказав він.

Реклама:

Зрозуміло, страхові компанії змагаються за право клієнтів самостійно обирати компанію, визнав фахівець, але казати, що банки перевищують свої повноваження, на його погляд, не буде правильним.

При купівлі авто чи житла, навів приклад фінансист, клієнт старається зменшити свої витрати і може вибрати найдешевшу, а разом з тим неплатоспроможну компанію, яка не має фінансової змоги виконати потім фінансові зобов'язання

До компаній, які пройшли акредитацію банку, за його словами, такий страховик не потрапить.

Кущ вважає, що потрібна постійна робота банків, страховикій і антимонопольників для випрацювання балансу інтересів.

"З однієї сторони, ніхто не має права обмежувати право клієнта на вибір страхової компанії. З іншої -сторони - хто покриє фінансові ризики банку?", - пояснив радник керівника АУБ.

На запитання, чи будуть дієвими рекомендації антимонопольників, експерт відповів, що робота з АМКУ ведеться віддавна, і вестиметься в цьому напрямку і надалі.

"Треба тоді напрацювати загальні для всіх критерії і стандарти, на відповідність яким потім і можна буде перевірити страхову компанію. Такі вимоги може розробити разом зі страховиками та ж АУБ", - робить висновок Олексій Кущ.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: