"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

АМКУ дав поради чільним банкам щодо страховиків

Четвер, 29 квітня 2010, 13:16

Антимонопольний комітет ухвалив рішення рекомендувати Приватбанку, Райффайзен Банку Аваль, Укрсоцбанку, ОТП Банку й Укрсиббанку зробити публічними вимоги акредитації страхових компаній.

Про це повідомив голова АМКУ Олексій Костусєв, передає агентство "Інтерфакс-Україна".

Зазначеним банкам АМКУ рекомендував на своїх сайтах, а також у всіх підрозділах публікувати інформацію для клієнтів про перелік страхових компаній, що мають акредитацію даного банку, а також офіційні вимоги до страховиків для роботи з банком.

А якщо клієнт вже має поліс страхової компанії, не працює з одним із зазначених банків, банк зобов'язаний перевірити її діяльність і прийняти рішення про відповідність його вимогам, йдеться в повідомленні.

Реклама:

Як зазначив голова АМКУ, поради видані п'ятьом чільним банкам, але висловив упевненість, що й інші банки будуть виконувати дані застереження комітету.

"Не думаю, що знайдуться банки, які не будуть виконувати рекомендації. Якщо і знайдуться, до них будуть застосовуватися штрафні санкції, які, відповідно до законодавства, становлять 10% виручки", - сказав Костусєв.

Як повідомив один з представників АМКУ, протягом 2008-2009 років до комітету надійшло більше сотні заяв від громадян і страхових компаній на дії зазначених п'яти банків, пов'язаних із неприйняттям від власників позикових договорів страхування, укладених ними у самостійно обраних страхових компаній.

Крім того, за інформацією, якою володіє АМКУ, банки нав'язували своїм клієнтам послуги певних страхових компаній.

Згідно з результатами розгляду заяв і проведеного розслідування АМКУ встановив, що ці банки в умови кредитних договорів закладають вимоги для позичальників укладати договори страхування тільки в певних, визначених банком, страхових компаніях.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: