SEC заборонить фінкомпаніям приховувати реальні обсяги заборгованості

Середа, 21 квітня 2010, 11:00

Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) розглядає можливість введення нових правил, які не дадуть фінансовим компаніям приховувати реальні ризики, пов'язані з обсягами заборгованості, які оприлюднюються у квартальній звітності.

Про це заявила голова SEC Мері Шапіро, пише The Wall Street Journal.

Вона відзначила, що комісія збирає детальну інформацію про великі банки, щоб "вони не могли прикрашати баланси до кінця кварталу, а потім істотно збільшувати показники ризику протягом кварталу".

Раніше повідомлялося, що провідні американські банки приховували рівні ризику в останні п'ять кварталів за рахунок тимчасового заниження показників перед тим, як публікувати звітність.

Реклама:

Як з'ясували регулятори, група з 18 великих банків, включаючи Goldman Sachs Group Inc., Morgan Stanley, JP Morgan Chase & Co., Bank of America Corp. і Citigroup Inc., занижувала обсяги боргового капіталу, що використовувався для фінансування угод з цінними паперами, в середньому на 42% в кінці кожного з останніх п'яти кварталів.

Потім банки підвищували показник до фактичного рівня протягом наступного кварталу.

При цьому банки не порушували ніяких діючих правил (якщо, звичайно, такі дії були ненавмисними), зазначила Шапіро.

Однак регулятори визнали, що настав час підвищити прозорість звітності фінкомпаній, оскільки у інвесторів могло скластися викривлене враження про рівень ризиків у них.

За чинним законодавством банківські холдингові компанії США повинні розкривати інформацію про середній рівень заборгованості в річних звітах.

SEC збирається ввести вимогу про надання подібної інформації акціонерам щоквартально і поширити його не тільки на банківські холдинги, але і на всі види фінансових компаній.

Мета SEC - забезпечити акціонерів і потенційних інвесторів надійної інформацією про фактичні обсяги заборгованості та ризики фінансових установ, резюмувала Шапіро.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!