АМКУ вивчає рекламу в метро

Понеділок, 12 квітня 2010, 17:36

Київське міське відділення Антимонопольного комітету почало розгляд справи за ознаками зловживання монопольним становищем з боку КП "Київський метрополітен".

Про це повідомили у прес-службі АМКУ, передає агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

Встановлено, що підприємство без економічного обґрунтування встановило різні ціни в рівнозначних угодах зі суб'єктами господарювання, які винаймають рекламні площі на території метрополітену.

"Оскільки це може негативно вплинути на конкуренцію і призвести до утиску прав споживачів, відділення проводить розслідування", - відзначили в АМКУ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!