Мінтранс обіцяє добудувати "міст Кирпи"

Понеділок, 29 березня 2010, 14:21

Міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко обіцяє, що Дарницький міст і Дарницький вокзал будуть добудовані.

Про це він заявив під час поїздки-огляду будівельних майданчиків цих об'єктів, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

"Багато розмов точиться навколо мосту. Дехто вважає цей проект нереальним, каже - не на тому місці будуємо, когось звинувачують в розкраданні коштів. Давайте демагогію залишимо у минулому. Сьогодні необхідна реальна робота. Наше завдання - побудувати Дарницький міст", - зазначив міністр.

Разом з тим, він підкреслив, що на сьогодні немає перешкод, які б заважали будівництву моста, але визнав, що є труднощі з фінансуванням.

Підрядники готові до роботи і отримали завдання від міністра терміново надати графіки поетапного виконання робіт і повинні будуть звітувати про роботу щотижня.

Відповідальним за реалізацію проекту призначений заступник міністра Олексій Баранов.

"Ідеться про глобальний державний проект. Нове залізничне сполучення та пропуск 50 тисяч автомобілів щодоби значно поліпшать транспортні можливості столиці. Все це робиться для людей. Тому будь-які "ручники", що гальмують розвиток проекту, ми будемо знімати інтелігентно, але жорстко", - сказав міністр.

За даними прес-служби Мінтрансу, найближчим часом Єфименко має намір ініціювати проведення спільної наради з представниками Київської міськдержадміністрації щодо організації транспортної розв'язки на під'їздах до мосту і обговорити проблемні питання, пов'язані з будівництвом Дарницького залізничного вокзалу.

За словами міністра, залізничники побудують вокзал, а будівництво зручних транспортних розв'язок має здійснити міська влада.

Як відомо, Дарницький мостовий перехід через річку Дніпро в Києві будують у борг.

Загальна кошторисна вартість проекту становить 9,157 млрд. гривень. Наразі виконані роботи на суму близько 5 млрд. гривень.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві об'єднує в собі дві складові: залізничну - дві колії, та автомобільну - дорога з шести смуг (по три в кожному напрямку). Довжина мосту - 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій - 32,71 км, довжина автомобільних підходів - 15,08 км.

Залізничну складову за власні кошти будувала Південно-Західна залізниця, для будівництва автомобільної складової необхідне фінансування з бюджету.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!