Білборди Тимошенко і Януковича не врятували ринок реклами

Вівторок, 2 лютого 2010, 18:08

Юлія Тимошенко і Віктор Янукович 2009 року були найбільшими замовниками реклами на білбордах.

Про це написала газета "Дело".

2009 виявився складним для ринку зовнішньої реклами, загальна кількість рекламних площ знизилася на 2%.

За даними, загальні витрати рекламодавців на комерційну рекламу на зовнішніх носіях 2009 року склали 648 млн. гривень. 

Великі оператори за рік оптимізували мережі носіїв - згорнули відділи розвитку, заморозили окремі проекти і відмовилися від малоефективних площ. Деякі перестали платити муніципалітетам. 

Багато хто з дрібних операторів покинув ринок. На їхнє місце прийшли нові компанії. Найбільшого удару зазнали оператори, що обслуговували постраждалі від кризи галузі.

"З чільної двадцятки  рекламодавців пішли автомобільні дилери та фінансові структури. 2008 року фінансисти входили в десятку. Лишилися в когорті найбільших рекламодавців мобільщики, торговці і телеканали", - сказав голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко. 

За його словами, політика зайняла десятину всього обсягу ринку 2009 року, але це його не врятувало. За підсумками року ринок все одно просів на 35-45%. 

Серед основних кандидатів на посаду президента найбільше витратила на зовнішню рекламу Юлія Тимошенко - частка її реклами в доходах агентств зовнішньої реклами становить 2,1%. Частка Віктора Януковича - 1,8%, Сергія Тігіпка - 1,5%. 

Лідером замовлень став "Київстар", давши рекламістам 2,2% їхнього річного бюджету.

В десятці основних замовників зовнішньої реклами 2009 року є також компанії "Українські радіосистеми", "МТС", "Епіцентр" та "Астеліт".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua