У Великій Британії дозволили product placement

Середа, 17 лютого 2010, 11:58

Британський міністр культури, медіа та спорту Бен Бредшоу оголосив про зняття заборони на демонстрацію під час телешоу та кіно product placement.

Про це повідомляє "Телекритика" з посиланням на Media Business Reports.

За словами міністра, це зроблено заради підтримки британських мовників у період падіння рекламного ринку.

Він також посилається на зміни у регулюванні медіаринків в інших країнах Європи (єдиний виняток - Данія), де вже є такий дозвіл, або розглядається питання про зняття заборони.

Саме тому, за словами Бредшоу, якщо не зняти цю заборону, то інші європейські країни матимуть конкурентну перевагу перед британськими телекомпаніями.

Зміни стосуватимуться комерційних каналів, також product placement буде дозволений у "кінематографічних роботах, фільмах та серіалах, знятих для телебачення або сервісів відео на замовлення, спортивних та розважальних програм".

Натомість в ефірі суспільного мовлення BBC product placement не з'явиться.

Дозвіл на product placement також не стосується алкогольних брендів, тютюнової продукції, рецептурних ліків, ігрового бізнесу, "шкідливих" продуктів, до складу яких входить велика кількість жирів, солей та цукру.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!