Частка "нелегальних" телефонів скоротилася на 75%

Середа, 10 лютого 2010, 14:34

У 2009 році на український ринок легально потрапили 85-90% мобільних терміналів проти 10-15% у 2008 році.

Про це ідеться у повідомленні прес-служби Українського державного центру радіочастот.

Згідно з повідомленням, 2009 року, відповідно до визначеного законодавством порядку, було надано дозволів на ввезення з-за кордону 4 882 668 радіоелектронних засобів (РЕЗ), у тому числі 4 629 711 мобільних терміналів.

До бази даних внесено 4 190 085 кодів ІМЕІ легально ввезених апаратів стільникового зв'язку, що підтверджено митними деклараціями.

Реклама:

"Важливим є той факт, що поступово визначилася група суб'єктів господарювання, які здійснюють імпорт мобільних терміналів у значних обсягах - від 10 тисяч за один раз", - зазначають в Укрчастотнагляді.

За даними аналітичного звіту холдингу Unitrade Group, обсяг ринку мобільних терміналів у 2009 році зменшився у порівнянні з 2008 роком на 45% і склав 4,32 млн. пристроїв.

Переважна частина ввезених у грудні терміналів (близько 800 тис.) або не надійшла у роздрібну торгівлю, або ще не була реалізована. З урахуванням цього, Укрчастотнагляд оцінює частку легально ввезених в Україну мобільних терміналів на рівні 85-90%.

Водночас, за даними Держмитслужби та аналітичного звіту холдингу Unitrade Group, у 2008 році у легальний спосіб на територію України їх потрапило лише 10-15%.

"Сьогодні можна стверджувати, що запровадження визначених законодавством процедур ввезення та реалізації мобільних терміналів, по-перше, забезпечило захист споживачів від неякісних, недозволених до використання в мережах операторів мобільного зв'язку України та шкідливих для здоров'я громадян телефонів, по-друге, сприяло значному зменшенню їх контрабандного надходження на вітчизняний ринок", - підкреслюється у повідомленні.

Завдяки легалізації ввезення мобільних терміналів, за оцінками Держчастотнагляду, державний бюджет у 2009 році додатково отримав понад 500 млн. гривень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!